Totally onödigt men gud så behövligt.

     Datum: 2008-05-18 Kl: 19:52:38
Idag är det söndag och det märks verkligen. Jag steg dock upp ganska tidigt men så märkte jag att det var Gossip Girl maraton på femman. Där rök min dag på en sekund. Jag satt alltså från 10 - 17 och kollade på det i en fotölj med täcke hemma hos Amanda. Väldans onödigt eftersom det var typ femte gången jag såg hela kalaset igen. Egentligen räcker det med att jag bara ser bilden. Jag behöver inte ha text eller ljud för jag kan ändå utantill vad dom säger. Jag känner att det här börjar gå över gränsen... men jag trivs med det.

Nu ska jag masa mig ner och göra pizzamackor i ugnen, slå det om ni kan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0