Tråkigt, tråkigt, tråkigt.

     Datum: 2008-05-24 Kl: 15:11:56
Jag har inget att göra. Jag har ingen att vara med så jag känner mig helt ensam. Men jag sitter och pendlar mellan två val nu. Antingen spela lite playstation för jag har blivit inspierad av min bror som gör det nu, eller börja kolla på One Tree Hill. Vilket ska jag välja?

Jag har precis fläskat i mig jordgubbar med ett berg av grädde till. Det var smaskens men jag hoppas inte det syns på vågen.

Ikväll sa Hanna att hon skulle komma till mig och det hoppas jag, för annars har det varit helt onödigt att jag har tagit på mig idag. Vi skulle kunna gå ut och försöka skjuta fotbollar över hustaket. För det är ingen av oss bra på men behöver bli bra på och man ska ju lära sig något nytt varje dag. Hoppas hon gillar det förslaget. Förresten, det vet jag att hon gör.

TjingTjong, nu blir det lite playstation ändå och ni ska veta att jag är bra på det. Riktigt bra.

Kommentarer
Postat av: Hanna

ditt offer, varför gjorde vi inte det ? ;o
NEXT TIME. NEXT TIME :D

2008-05-25 @ 16:42:55
URL: http://www.hannanielsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0