Välkommen Olivia !

     Datum: 2008-05-08 Kl: 20:08:09
Idag hälsar vi välkomna min nya bloggläsare Olivia. Så detta inlägget tillägnar jag henne.

image181

Om ni undrar hur jag fick henne till att börja följa min blogg så var matchen lätt. Jag sa till henne att om hon inte följer den så tänker jag sluta läsa Sannas blogg. Då tappar Sanna en läsare och jag är säker på att hon vill ha kvar dom och i så fall är det Olivias fel. Och jag tror inte att Olivia vill ha en arg Sanna efter sig så då är det helt enkelt bäst för Olivia att följa min blogg.

Olivia är för övrigt en väldigt trevlig prick när hon är på bra humör. Dom senaste dagarna har vi vatt ute i skogen och letat efter gråshuggor. Jag kan hälsa er att skogen var inte Olivias rätta element. Hon trivdes inte för 20 kronor och ingen citysugga hittade hon heller. Inte för att hon la ner så värst mycket energi på att hitta dom men lite gräs plockade hon i alla fall. När det var dags för planteringen av vårt ekosystem så höll Olivia sig helst på avstånd, men när det var dags för att vattna så var hon snabbt framme med sprayflaskan.

Häromdagen fick Olivia för sig att hon skulle starta upp en skogsblogg. Dock så verkar det projektet ligga nere men jag lovar att jag hade varit en trogen läsare om hon skulle ta upp den (:

Sen vill jag bara flika in med också att Olivia har en jättegullig hund som ser tjock och tjurig ut hela tiden. Den heter Zlatan och det koola är att äkta Zlatan har hållt i hennes hund, det finns till och med bildbevis på det. Det slår ni inte?

Olivia är nu mera bosatt i Skåne. Där finns det palmer. Hon ska börja jogga på stranden med Wallander. Det är fuskigt.

Nu hoppas jag att Olivia blir glad över detta långa inlägg enbart för henne. Eftersom jag är extra snäll så gör jag lite smygreklam för Sannas blogg nu. Hoppas ni uppskattar det ungdommar ! Den är verkligen värd ett besök (:

Kommentarer
Postat av: sannapanna

haha va söta ni är tjejer! länkar dig också nu mickis :D

2008-05-08 @ 22:03:10
URL: http://sannavb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0