Yrkes SM på Elmia.

     Datum: 2008-05-15 Kl: 18:59:27
Som sagt det bärde av till Jönköping idag med klassen för att åka till Elmia och yrkes SM.

image185

Väl där gick vi direkt till frisörmontern typ och kollade på några tjejer som tävlade inom olika frisyrer. Himmelska pannkaka var duktiga dom var. Ge mig deras kunskap tack. På en av bilderna är självaste Mirre från Robinson med. Hon var den som snackade hela tiden. Jag kan hälsa att hon har ganska gof parfym för hon stötte emot mig och då fick jag mig en vindpust av henne i nosen.


Några av frisyrerna tjejerna gjorde (:
image188

Hur sjukt fina är dom inte ? (:
image189

Sen gick vi och kollade runt ett tag och snodde godis och lite annat trevligt. Vi gick bland annat ner dit där dom bakade bullar och snodde två var. Sen stötte vi på två kändisar till. Jonas från "Myror i Brallan" och någon programledare som hade konstiga öron och tydligen kallades för Musse Pigg eller något?



Sen vandrade vi runt lite till tills Angelica drog tag i mig och sprang genom hela folkmassan. Hon hade nämligen fått syn på Peter Siepen och ville bestämt ta sig en närmare titt. Så nära att det till och med blev en bild.

Linn, Peter Siepen, Angelica & Olivia (:
image192

Sen i slutet var vi rätt trött på allt ihop så vi satt bara ute och ruttnade.

Emma Emo är kool !
image193

Dom är det snyggaste ni sett !
image194

Nej, nu ska jag vila upp mig i en timme innan jag måste åka och hämta upp
Hanna Höna och hälsa på prins Albert & Queen Elisabet !





Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahaha dom, väntar på dig ;)

2008-05-15 @ 19:07:56
URL: http://Holmiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0