50 % Studiedag !

     Datum: 2008-11-13 Kl: 16:02:58

Jag hade mitt nationella prov i svenska idag. Alla utom vi som är ambassadörer gjorde det igår. Jag gick till datorkillen för att hämta min dator men han var inte där så gick vidare ner till rektorn. Han satt och pratade i telefon och när jag och Sofia väl kom in så ringde det igen så vi fick sitta i 15 minuter och lyssna på det besvärliga samtalet. Sen ringde han i alla fall upp datorkillen åt oss och tydligen så behagade han inte dyka upp förrens klockan 10. Så då fixade rektorn så att jag skulle få sitta i ett mediacenter men det var upptaget. Men efter många om och men och 45 minuter så satt jag med en dator jag lånade av Malin redo att göra provet. Man hade 5 timmar på sig att skriva det men jag blev färdig efter 50 minuter och jag blev ganska nöjd med resultatet också. Sen var jag en sväng hos datorkillen igen för att uppsöka min dator men han hade inte kommit då heller. Så här sitter jag med mammas och pappas dator ännu en gång. Imorgon måste jag bara få tillbaka min.

Vi hann i alla fall med bussen vid tio i tolv. Vi hade nämligen "halv studiedag" idag. Skönt att slutat så tidigt två dagar i rad. Nu ska jag ner och faktiskt hjälpa mamma att plocka in i köket. Tro det eller ej ! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0