A new day !

     Datum: 2008-11-15 Kl: 12:49:50
Min morgon startade idag klockan 10 av att jag tog av mig sovbindeln och sen satte på ett avsnitt av Rederiet. Till frukost tog jag mig kinamat och fanta. En stadigare frukost än dom flesta. Sen så har jag återgått till att spendera återstående tid i sängen igen. Funderar på att hasa mig ner och ringa mina föräldrar och kolla om dom hittat några möbler eller inte. Ta ett bad kvalar nog faktiskt in på schemat idag känner jag, men vi får se.

Vad har dagen i övrigt att erbjuda?

Kommentarer
Postat av: Louise

oj.. rederiet är ju såå himla braa! :) Ha en trevlig helg!

2008-11-15 @ 12:55:46
URL: http://theoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0