Aurore

     Datum: 2008-11-29 Kl: 16:45:17


Kollade på filmen Aurore hemma hos Hang. Det var det värsta jag sett i hela mitt liv. Jag fattar inte hur man kan misshandla ett barn tills det dör. Filmen är på franska men vi hade engelsk text till så man fattade ändå. Plus att Hang fick sitta och berätta lite hela tiden med tanke på min filmdyselexi. Den är absolut värd att ses. Linn, snacka om att du kommer lipa. Det här är annat en "Ensam mamma söker". Själv fällde jag inte en enda tår. Omänskligt, I know.

Scener från filmen.



Kommentarer
Postat av: Kikki

Jag har letat efter den filmen i ett år! Man kan inte få låna den?? (A)

2008-12-02 @ 12:37:02
URL: http://kiigi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0