Bara därför att liksom !

     Datum: 2008-11-13 Kl: 18:57:34
Så nedrans skönt med fredag imorgon alltså. Min vän Linn Svensson ska ta en välbehövlig ledighet enligt henne själv imorgon. Anledningen till varför är för att hon har varit i skolan i 2 veckor i sträck. För oss vanliga är det normalt men för Linnsy så är det extremt duktigt att inte har varit hemma någonting. En applåd för Linn !

Jag känner att det kommer bli en bra dag imorgon. Livsglädjen smyger sakta men säkert tillbaka till mig. Det lär nog också bli kinamat till kvällsmat imorgon igen för mamma ska på sexparty och pappa lär inte orka inviga köket. Men kinamat in my heart, så inte för det liksom !

Bara jag får tillbaka min dator imogon med. Då är dagen som gjord, men inte för höga förväntningar Mickan. Inte för höga förväntningar.



Kommentarer
Postat av: Hanna

sexparty ?;)

2008-11-13 @ 21:20:58
URL: http://hannanielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0