Boys, boys, boys !

     Datum: 2008-11-14 Kl: 23:03:24
Kom hem från killarnas "lan" för en stund sen. Jag gillar inte deras nya idé att vara på föräldrarnas företag och lana i konferensrummet. För det förrsta så finns det inget vanligt internet, för det andra så finns det ingenting annat att göra än att lana och för det tredje så är man livrädd för att man ska råka sätta igång larmet. Idag var det tråkigare än vanligt. Men medans killarna satt vid bordet och spelade så satt jag vid änden på bordet och kollade på "The Devil Wears Prada" på projektorn som dom hade fixat åt mig. Dom är rätt snälla ibland faktiskt (:
Men jag drog hem redan vid 10 för jag är helt död och uttråkad var jag med för den delen. Det blev samma reaktion som varje gång jag går hem före tolv: "Mickan, ska du gå hem redan?". Typ som om vi hade jätte roligt? Dom hade ju inte precis pratat med mig den senaste timmen på grund av att deras ansikten var upptryckt i skärmen. Men dom är bra dom där grabbsen ändå !

Nu ska jag sova och det ska bli gudomligt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0