Breaking news !

     Datum: 2008-11-17 Kl: 19:29:51
Jag har fräsha nyheter gott folk !

Den första är att jag idag har träffat på något som jag aldrig trodde jag skulle träffa på. Jag träffade nämligen på Sofia (vilket jag gör varje dag) men idag säger hon något som får mig att trilla av stolen. UNGEN HAR ALDRIG VARIT PÅ CIRKUS ! Jag trodde verkligen aldrig att jag skulle träffa på en svenska unge som aldrig har varit på cirkus. Särskilt inte en som fyllt 17 år.
Men nu kan jag bocka av det på listan.

Det andra var att innan satt jag och kände något som killade till lite över brösten (och nej inte på, emellan eller ens nära brösten, utan ovanför, alla som nu kommer att relatera till något dirty. Linn inräknad). I alla fall så tar jag väck det med fingrarna i rasande fart och det känns som ett popcorn-korn men vad fel jag hade. Mellan mina fingrar hade jag nu krossat en nyckelpiga. Jag fick lite smått panik och skrek och det luktade död piga i hela rummet efter det mordet.

Det var det. Jag vet att ni gillade det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0