Computershit !

     Datum: 2008-11-10 Kl: 21:50:55

Det är så onödigt jobbigt det här. Jag kilade förbi datorkillen idag för att hämta upp min dator. Var den färdig? Nej. Nä nä, men jag skulle få tillbaka den innan jag slutade. När jag hade slutat så gick jag dit men då ska skiten in på lagning. Jaha? Så då ska jag iväg dit och hämta lånedator på onsdag och krångligt blir det. Det lär ju säkert ta flera veckor innan jag får tillbaka min egna så att jag kan återgå till mitt normala liv. Sånt här är bara onödigt och jobbigt och helt meningslöst ...

Sen så vill jag bara säga att mamma berättar sin historia om när det blev strömavbrott när hon och min lillebror var inne på Hemköp idag för allt och alla. Sen är hon den enda som skrattar åt skämten hon lägger till. Jag blir så trött på henne.

Nu ska det sovas för att spara in på självmordstankarna som kommer vid uppstigningen imorgon ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0