Egen hårvård & Kamratstödjardag

     Datum: 2008-11-25 Kl: 17:59:03
Vi hade egen hårvård idag på förmiddagen. Tonade håret i två olika nyanser men det tog inget i utväxten vilket jag upptäckte 20 minuter innan vi slutade. Så fick kasta i en färg istället och det gick lite bättre, men helt bra blev det inte. Det går i alla fall inte lika mycket åt det röda längre vilket är positivt.

På eftermiddagen hade vi någon kamratstödjargrej som alla elever var tvugna att gå på. Det var det ingen som hade sagt till mig så jag hade tagit på mig as groteska kläder som det inte var meningen att jag skulle visa mig i för någon och hade ett flamberat, osminkat ansikte efter färgning av ögonfransar/ögonbryn. Vi blev i alla fall indelade i olika grupper och skulle gå till olika stationer. En del stationer var faktikst rätt kul, särskilt viskleken. Mikaela viskade "barnmoskeskor" till mig vilket jag viskade vidare till Johan men han uppfattade att jag sa "muskelskada" eller något i den stilen men den rätta meningen skulle vara "Titta på Annies näsborrar". Sen hade vi också "Hela havet stormar" på en station, och jag vann nästan men den där Johan är en jävel på att gå in för saker alltså. Men Angelica hade det i sig med, så hon var inget lätt motsånd.

Nu hör Amanda av sig och vill att jag ska iväg och träna med henne. Hon kunde gärna sagt det innan jag smäckt i mig 3 cornflakeskakor och en lussebullsdegklump stor som en tennisboll. Vi får se hur det blir men den där träningen ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0