Egen hårvård & Projektarbete

     Datum: 2008-11-17 Kl: 18:35:26
Idag hade vi egen hårvård på förmiddagen. Jag tonade Sofias hår och jag är riktigt imponerad av mig själv över hur bra det blev och över hur duktigt jag var.

På eftermiddagen skulle vi tydligen dra i gång ett projekt med Idrott & Hälsa som ingen visste om. Inte jag i alla fall. Projektet ska i alla fall handla om svensk litteraturhistoria (vad är det?). Någon högre makt hade sett till så att jag & Sofia kom i samma grupp och det gjorde susen. Vi hade kanon kul och jag är dum i huvudet, jag vet ! Vi satte en liten färgklick på tillvarongenom att ge oss alla smeknamn. Det blev: Jag = Rutwold, Sofia = Slaskpåsen, Ellen = Ikaros den milde och Victor = Åskviggen. Har man inget liv så får man göra det bästa utav det. Imorgon kommer det nog gå betydligt bättre för min grupp för då ska jag nämligen inte vara där. Jag ska på amabassdörgrej och resa halva Sverige runt och inte komma tillbaka förrens på eftermiddagen.

Hej då !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0