Expo !

     Datum: 2008-11-19 Kl: 18:19:39
Jag vill uppdatera er om att filmerna gick att rädda så dom kommer vi visa upp på fredag och samtidigt skämma ut oss totalt. Men man får väl bjuda på sig själv ibland, eller det gör jag varje dag.

På eftermiddagen var vi på Expo och skulle fixa frisyrer till en modevisning. Jag, Sofia & Angelica fick ingen kund så vi packade upp nya varor. Sen fixade jag, Sofia, Emma & Maria fikat som vi sedan satt och fläskade i oss i smyg. Vi kom alla överens om att man blir så jäklans egoistisk när det handlar om fika. Jag sa att jag faktiskt skulle kunna döda för att få den största biten men riktigt så desperat var inte Maria.

Missade bussen så kom inte hem förrens tjugo i fem och då var det beckmörkt ute. Jag gick raka vägen upp i sängen och kollade på One tree hill. Nu har jag 3 timmar på mig att göra något innan det är dags att gå och lägga sig igen. Hamsterhjulet here I come !

Kommentarer
Postat av: Sofia

Toan kan ju döda endel av tiden ;)

2008-11-19 @ 18:40:01
URL: http://holmiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0