Gavin DeGraw

     Datum: 2008-11-03 Kl: 23:19:56
Kom precis hem från Anexet där vi vart och kollat på Gavin DeGraw. Det var kanonbra och jag ska lägga ut bilder och videoklipp här när jag kommer hem. Vi tog tunnelbanan till Medborgarplatsen för att hinna svänga in på Hemköp och handla något till hemresan imorgon. Lata som vi var så tog vi tunnelbanan en station hem i stället för att gå. På väg ner till tunnelbanan så står det en utlänning som säger: "Hej tjejer, halva pris. Kom igen, halva pris": Vi fattade inte om han trodde att vi var horor, eller om han var hora (kan killar vara det?) eller var det var han höll på med. Men det blev feting dissen på han.

Nu sitter vi hemma i soffan och smäcker i oss chips. Bussen hem går redan 8 imorgon !? Så vi måste ha packat allt färdigt nu ikväll för att få sova så länge som möjligt imorgon och vi har inte äns börjat än.

Jag är matt i mitt kött. Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0