Hankie !

     Datum: 2008-11-11 Kl: 20:43:05

Jag har fått ny bloggdesign igen av Hankie. Hon är altid bäst ! ♥

Annars så tänkte jag traska ner och se om pappa har fått upp vattenkranen i köket än. Efter 5 veckor utan vatten så börjar man bli lite törstig. Ska lägga mig och kolla på OTH sen innan jag somnar. Ska ta en snackis med Hanna med föresten.

Jo, eftersom jag inte har min egen dator så kommer jag antagligen inte lägga ut så mycket bilder här för tillfället (inte för att jag gör det annars heller, men ändå). Så förlåt Jocke, du som alltid klagar på för lite bilder.

XOXO


Kommentarer
Postat av: daa

då kan det ju inte stå att hang har gjort det ;)

2008-11-11 @ 21:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0