Hanna á la Sunday !

     Datum: 2008-11-23 Kl: 21:53:36
Nu ska jag spendera dom sista minutrarna av min dag till att blogga om Hanna enligt önskemål från henne själv.

Igår var det fest. Idag har Hanna ångest. Dock inte det som ni tror.


Tänkte skriva två citat från Hanna sen helgen:


Det var tal om efterfest.

"Det är lugnt, jag är på. Bara jag kommer hem innan 13.10 imorgon!".

Hanna berättar om en dagen efter då hon kommit hem efter en lång tågresa utan mat.
"Så fort jag kom innanför dörren så kastade jag mig in i kylskåpet och såg en panerad kall rödspetta som jag kastade i mig sen sprang jag och sket och sen sprang jag tillbaka och kastade i mig köttbullar. Jag var så jävla hunrig!"

Sen så har Hanna funderat lite mer kring ett ämne och undrar nu:"Varför får bara tjejer skit och inte killar?"
Den tåls att tänka på mina vänner.

Sen har vi kommit på ett nytt motto också som lyder: "Hellre killar en tjejer".

Annars så har vi väll inte så mycket mer att säga än att vi är ganska så bra. Rätt dumma i huvudet också och rätt så bra på att skita i att andra tycker det. Det blir liksom rätt så bra av allt ihop då.

Vi är helt okej snygga.


Tjing då !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0