It's killing me.

     Datum: 2008-11-11 Kl: 19:31:49
Jag tror jag måste lägga mig minst en timme tidigare idag än vad jag gjorde igårkväll. För idag vaknade jag upp med värre självmordstankar än någonsin. Jag har verkligen inte den minsta ork att dra mig ur sängen på mogonen men på något sätt så kommer jag tydligen upp ändå.

Idag stod "att fixa frisyrer till figys modevisning" visst överst på schemat. Så det var bara att sätta igång med det och som belöning fick vi gå till Figys aula och kolla på modevisningen. Det kändes ganska mycket som "vad fan gör vi här?".

Imorgon ska jag & Linnsy iväg till Gnosjö och snacka om frisörprogrammet. Hoppas vi inte ska åka så tidigt som han sa för i så fall så måste jag ta en tidigare buss och det betyder att jag måste gå upp ännu tidigare vilket kommer döda min livsglädje ännu mer för ögonblicket.

Tro nu inte att jag är självmordsbenägen. Sånt är inte min grej, men uttrycken funkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0