Jag är döende enligt min mamma.

     Datum: 2008-11-27 Kl: 16:57:57
Har precis vatt iväg en stund med mamma i Gislaved. Efter någon timme så blir jag tjurig och vill åka hem och då undrar mamma varför jag är så tjurig. Jag nämde kanske något om att jag nästan inte hade ätit något idag. Nästan lika mycket som bara en halv banan, vilket fick min mamma att gå i taket. Jag "glömde" nämna att jag hade ätit 3 cornflakeskakor till frukost. Mamma försökte göra om min tjurighet till en sång om lågenergi och sjukdommar. Mammor säger jag bara. Gör mat till mig då så äter jag. Det är inte mitt fel att vi inte har något att äta.

Hittade i alla fall ett hårband och ett armband. Jag blev totalfrälst och tänkte i stort sett "kosta vad det kosta vill" och det gjorde det där efter. Det gick på 130 kr sammanlagt och smålänningen som man är så tycker man att det är dyrt.

Var inne och hälsade på min praktikplats med. Det känns bra och kommer nog bli kanon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0