Jag slaggar nu !

     Datum: 2008-11-25 Kl: 21:56:29
Jag har nu snart ägnat 2 dagar till att försöka få ner Björnbröder men det verkar stört omöjligt. Eller jag har ju fått ner den men först var det i fel version och sen var det med engelsk text. Men jag får väl nöja mig med det för det set inte ljusare ut tyvärr. Något som är ljust där emot är att det är sista dagen i skolan imorgon. Som plus i kanten så ska vi bara kolla på en ljusfärgning av en Goldwellsnubbe och sen färga en modell. Sen efter skolan blir det julbak med tha girls också. Har ni tur kommer det upp kort. Kan ju inte motstå att inte ta upp kameran när kexet Linn kommer till stan.

Ska väl slagga nu med. Måste sitta i iskuben och vänta på bussen ensam imorgon för Hankie är ledig. Det kan verkligen behövas några extra minuters sömn till för att klara det.
Slagg på det då !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0