Jönköping !

     Datum: 2008-11-16 Kl: 18:40:37
Idag har jag vatt i Jönköping hela dagen och inhandlat diverse pinaler till köket. När jag är på IKEA så känner jag alltid att vår familj behöver precis allt när vi är där. Mina föräldrar håller inte alltid med men jag får alltid igenom några totalt onödiga köp. Dagens onödiga köp som gick igenom var: Nöthackare, Ostrivare, Såsburk, kinapinnar och sist men inte minst ett par as snygga grytor. Men dom tog det tid att tjata sig till men till slut kom det efterlängtade "Ja, men ta dom då!" och så la jag glad i hågen ner dom i vagnen. Sen var vi inne i någon affär för att handla några dörrhandtag men då började mamma och pappa tjuraom vilka dom skulle ha så då bestämde mamma att vi skulle gå och köpa en tv istället. Dock kom vi ut utan tv för vi hittade igen bra. Efter det var det dags att bege sig hem men jag lyckdes i sista sekund får dom att åka till McDonalds så jag kunde rädda en Chicke Wrap. Finemang asså !

En sista grej med. Hanna är tjock men snygg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0