Julbak !

     Datum: 2008-11-27 Kl: 12:36:02
Igår hade vi som sagt ett litet julbak hemma hos mig. Det blev lite provisoriskt eftersom vi precis har gjort om i halva huset. Vi släpade i alla fall in det gamla köksbordet i hallen då vi inte kunde vara på det nya eftersom det var nyoljat. Sen kastade vi fram formar och pepparkaksdeg och satte på julmusik så det vrålade ur högtalarna. Det märks verkligen att Linn är en riktig lantis för hon kunde var enda jullåt som vi andra aldrig äns hade hört.


Hon är lite rolig ibland för när hon lyssnade på en låt så började jag säga:
Mickan - "Linn varför ..." Men blev på en sekund avbruten av Linn som skit argt vrålar ut:
Linn - "BYT INTE, JAG GILLAR DEN HÄR LÅTEN ! ! ".
Mickan - "Okej, ta det lugnt Linn. Jag tänkte bara fråga varför du kunde alla taxterna.
Linn: Jaha .

Här tar vi i för kung och fosterland ...


Jag bjuder på den här bilden där Skabbet och Sofia julbakar.


Några av dom fina skulpturerna. Linns annaconda blev nog snyggast.
Min bajshög är ingen bajshög utan en snölykta. Eller heter det äns snölykta?
Ja, ni vet sådan med snöbollar i en hög ska det vara i alla fall.


Kommentarer
Postat av: olivia

Förra året spelades linns julskivor för fullt hos mig o sanna, det kallar jag riktig musik! hehe. o du är jättefin i ditt mörka hår:)

2008-11-27 @ 18:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0