Make it happen & 90210

     Datum: 2008-11-24 Kl: 19:30:22
Fick sluta redan vid halv 2 idag för att vi var färdiga med allting som gick att göra för tillfället på UF. Dumma i huvudet var vi allihop för vi höll på och missa bussen för att vi segade oss även fast vi såg att den kom. Är man infödd blondin så tar det tid att koppla att man kommer missa bussen om man inte springer. Men vi hann med i sista sekund och eftersom jag sprang 50 meter så andades jag som en flodhäst. Konditionen har det aldrig varit fel på.

Så fort jag kom hem ställde jag mig och gjorde cornflakeskakor. När det är den där veckan i månaden så äter man för fan som en häst ! Men något är man väl värd när allt annat bara jävlas ...

Har kollat på "Make it happen" idag också. Den var helt okej och handlar om dans, ni som gillar det. Jag tror att jag rekomenderar den.



Nu ska jag ner och hämta lite cornflakeskakor och kolla på 90210 som jag ännu inte har hunnit börja kolla på. Känner att jag kommer bli fast. Men det kommer inte slå GG, det gör inget.




Kommentarer
Postat av: Gert

Spara några kakor till mig! Jag kommer på Fredag!!!!

2008-11-24 @ 21:38:35
Postat av: Jessica Anshagen

Sugen på att vinna lite fina smycken som en extra julklapp? :)



Kolla in tävlingen genom att klicka på länken nedan:

http://www.jessi.se/2008/november/nu-kan-du-vinna-fina-julklappar.html



Lycka till!

2008-11-25 @ 14:33:30
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0