Måndag

     Datum: 2008-11-10 Kl: 21:29:08

Startade dagen med en välbehövd sovmorgon innan jag satte mig i Linn och hennes mammas sällskap och begav mig till Åsenskolan. Där skulle jag & Linn representera frisörprorammet vilket i gjorde ypperligt. Det är inte vårt fel att detta årets nior är lite wacko. Jag träffade Rickard med och fick se bilder på Agnes och tjo hej vad hon hade växt. Träffade även Lukas som kom ihåg mig och han blev så glad över att jag kom att han gjorde ett glädjeskutt. Linn tycke han var kool och var allt lite avis.

När ungarna hade lunch var vi nere i mysen och spelade airhockey och guitar hero till strömmavbrotett kom. Då sattes vi oss vid ett bord och ar inaktiva ett tag tills vi skulle åka hem. Vi fick åka med den nya läraren från Stockholm som var fett frän. Hon fick tvärnita för att det hade blåst ner ett träd över vägen och sen så tänkte hon att vi skulle ringa och säga till att det låg ett träd på vägen men sen kom hon på att "Vad fan är vi?". Så vi kunde inte ringa och absolut inte när vi hade en lärare från Stockholms innerstad som var vilse i Smålands skogar.

När vi kom tillbaka till skolan så hade Sofia och Emma verkligen vart aktiva. Dom hade gjort lika mycket som vi gjort på 2 månader på en förmiddag. Jag känner att det är jag & Linn som drar ner gruppen alltså.

Det här blev onödigt långt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0