My whole life is falling apart !

     Datum: 2008-11-08 Kl: 11:42:53

Igår hände det som absolut inte får hända. En av dom värsta grejen som kan inträffa i mitt liv hände igår och jag fick nästan självmorstankar. MIN HÅRDDISK PÅ DATORN KRASCHADE ! Ni förtår kanske inte hur allvarligt det här är, men det är i stort sett som om någon har klampat rakt in och raderat mitt liv. Alla mina skolarbeten, bilder, filmer, program, ALLTING ÄR BORTA ! Datorkillen har min dator nu över helgen och ska försöka laga den så därför kommer det bli lite dåigt med uppdatering här, men jag ska göra mitt bästa.

Fan vad jag hatar det här. Nu är det bara att börja om och det blir ungefär som att gå om halva tvåan. Precis vad jag behöver nu.


Kommentarer
Postat av: maria

:((((((((((

2008-11-08 @ 19:07:58
URL: http://maarialiksom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0