Pannkaksfrukost !

     Datum: 2008-11-14 Kl: 12:15:24
Idag gick jag upp klockan 5 och duschade för att klockan 10 i 6 kliva utanför dörren och traska till Hang. Där var man nämligen bjuden på pannkaksfrukost. Vi är nog dom enda två idioter som är uppe klockan 6 och steker pannkakor. Jag gick upp en sväng också och väckte Hung Bui. Jag släkte och tände i taket några gånger och sen puttade jag lite på honom. Men tillslut öppnades dom snea ögonen med.

Jag har äntligen fått tillbaka min dator med. Det tog tid för datorkillen att komma till skolan idag men kom, det gjorde han. Medan jag fixade med datorn så bad Sofia att få kolla när datorkillen klarade ut en RubiksKub på 3 minuter. Det klarade han galant och han och Sofia delade lite tips eftersom Sofia som enda människa på jorden ska önska sig en sådan i julklapp.

Nu är det matte strax. Hoppas vi får tillbaka Juuurgen !  


Kommentarer
Postat av: Sofia

sluta mobba mig mickan!

2008-11-14 @ 16:14:04
URL: http://holmiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0