Piss off !

     Datum: 2008-11-12 Kl: 17:02:00
Jag har hamnat i ett sånt jäkla svart hål för tillfället så jag orkar inte. Jag är så trött så jag deckar så fort jag kommer hem från skolan och nu sitter jag och lyssnar på olika pianocovers. Ja men precis, ni hör ju hur det låter.

Idag var vi ambassadörer i Gnosjö och snackade lite. Stämningen var as kalas lam så vi fixade så att det sattes på lite partymusik. Inte för att stämningen höjdes speciellt mycket men jag & Linn fick lite roligare för stunden i alla fall. Sen åkte vi tillbaka så att vi han med bussen hem vid 12. Åkte direkt till Hemköp med mamma och köpte färdigrätter som jag smäckte i mig samtidigt som jag kollade på Rederiet som jag ska börja se på igen. Senast var för 10 år sedan ungefär. Under andra avsnittet somnade jag tills mamma brakade in genom dörren med datorn. 

Den här eftermiddagen är rätt så skittråkig. Ikväll ska jag klippa mamma men jag lovar inte att det blir bra. 

Fidde: Vad menar du med att jag inte kan skriva att Hang gjort den ? Det är ju hon som har gjort den? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0