Redovisning !

     Datum: 2008-11-21 Kl: 14:23:26
Idag var det sista dagen på projektveckan och därför dags för redovisning. Tror ni inte då att jag just denna morgon får ett sms av Sofia där det står att hon är sjuk. SJUK !? Hon är aldrig sjuk, men självklart idag. Förra gången vi hade projekt tillsammans med Idrott & Hälsa så gick hon och opererade sig dagen innan redovisning men efter lite seriöst snack så fick jag henne till att komma dagen efter ändå. Men idag fick vi klara redovisningen själva men det gick väl bra. Eller bra och bra, våran var väl en av dom sämsta. Emmas och deras film var lätt roligast där dom var utklädda till Kato i "Mio min Mio" och Harry Potter med klippkappa som mantel. Gullhår & Lisa (våra klasser) hade faktiskt gjort ett rätt bra jobb. Creds till oss.

Nu sitter Jonte och spelar Guitar Hero och jag sitter här och hänger. Jag ska väll ta mig i kragen snart och sätta igång att klippa honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0