Tisdag !

     Datum: 2008-11-18 Kl: 20:17:04
Vill starta upp med att säga att jag fick vänta 15 min på bussen idag. JAG FRÖS IHJÄL. Men jag fick lite kompensation i form av att att det var favoritbusschaffisen som kom och hämtade mig och Hang skötte släckningen i bussen så det blev mörkt. Perfa för en timmes sovande !

Framme i skolan så fixade vi lite med planeringen, men vi hade tydligen gjort fel och vi fick göra om och en massa. Sen vid 10 så åkte vi ambassadörer till Nordinskolan för att snacka som vanligt. Jag finner inga ord !. Skolan såg ut som ett skyddsrum från andra världskriget, ljudvolymen fick huvudet att sprängas och eleverna, nej dom går inte att jämföra med något annat. Jag återvänder aldrig.

När jag kom hem hjälpte jag mamma att steka pannkakor och sen åkte vi till "Hämta" och kollade lite. Pappa har också tagit måtten på min nya garderob så nu hoppas jag att vi beställer den snart.

Tja då !



Kommentarer
Postat av: Kikki

HAHA! Ja vet den skolan är förjääävlig, jag fick stå ut där i tre år! Men för livet säger jag bara !

2008-11-19 @ 09:45:07
URL: http://kiigi.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha, jaa den skulle platsa som "Världens fulaste skola"!

2008-11-19 @ 17:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0