Torsdag

     Datum: 2008-11-06 Kl: 20:39:48
Jag har inte hunnit uppdatera här på ett tag för jag har helt plötsligt fått så mycket att göra. Igår ringde lille Marcus och ville bli klippt !? Jag klippte han senast förra veckan men han sa bestämt att håret hade växt jätte mycket sen dess. Så igår klipptes lite till hår bort och idag ber han mig att klippa honom igen. Han mste ha väldigt bra skörd på håret vill jag lova.

Sen har ju en annat gått och blivit ambassadör för frisörprogrammet tillsammans med Linnsy. Vi kommer bli bra på det här känner jag! Jag är både ambassadör och med i elevrådet, vad har det tagit åt mig? Inte för att vi har ett så aktivt elevråd för vi har inte haft ett enda möte än, men att vara medlem låter i alla fall bra.

Sen så har jag lämnat in min dator hos datorsnubben idag med så nu är den helt tömd på allting jag någonsin ägde men jag är också ett virus kortare. Måste tyvärr gå tillbaka dit imorgon för det går inte gå in på hårddiskarna och hämta sakerna jag sparade.

Jag fick också minst G på mitt matteprov i alla fall. Plus att jag idag höll mitt nationella prov tal i svenska. Det gick väll lite si sådär, men med tanke på att jag kom på det idag på morgonen så är jag faktiskt ganska nöjd. I slutet fick jag improvisera hej vilt för att få ihop det till 5 minuter, men det gick.

SOS Gute nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0