Lördagen in the city !

     Datum: 2008-11-01 Kl: 23:46:41
Uppdatering var det här ! Har promenixat fram och tillbaka i stan hela dagen så snacka om att jag är matt i köttet nu. Vi har nog vatt i alla affärer minst 4 gånger för dom första 4 timmarna hör ju till att man inte köper något på grund av snålhet. Man är ju inte smålänning för inte liksom. Men tillslut så blev det en kjol köpt, två linnen och en tröja. Mer pengar ska spenderas imorgon antagligen.

DAGENS NYHET:
Jag och Sofia går fridfullt mitt i Stockholms innerstad och vilka ser vi !?
HERR OCH FRU FJELLANDER !
Hur är det möjligt att jag träffar på dom här? Rollator och allt hade frugan med för övrigt.
Ja, herregud säger jag bara.

Som ett trevligt slut på dagen så har jag skaffat mig virus på datorn. Jag blir så jäkla lack ! (trivs med stockholmskan nu för tiden).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0