Dödens dag återkommer varje vecka!

     Datum: 2008-10-06 Kl: 09:14:18
Som ni hör på överskriften så är det dödens dag idag och tyvärr återkommer den en gång i veckan. Det är nämligen så att på måndagar så är vi på Mediavåningen som ligger snäppet över oss. Det betyder att vi måste gå i 2 extra trappor och det tar död på en klockan 8 på morgonen. Det är därför klockan just nu är nio och Linn & jag inte ar börjat med någit vettigt än. Eller så kan det vara så att Emma & Sofia tränar fotboll. Det blir lätt så att jag och Linn vilar oss lite extra då.

Klassrummet vi är i nu är så äckligt. Det är IT- killarnas och dom är inte fräscha. Tänk er typ en LAN-lokal, fast dagen till ära är den faktiskt lite mer städad en vanligt. Man ska inte heller klaga på att det hänger en röd "God Jul" - skylt i taket i oktober.

Nu kom Anette in och säger att vi har JB - joggen på tisdag nästa vecka. Varför det undrar jag. Jo, för att det här är en hälsoskola säger hon då. Då suckar jag. Men så säger hon jätte glad att vi har sex och samlevnad nästa vecka ! Tjoho, jaha? Har vi prova på dag med eller? ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0