Egen hårvård !

     Datum: 2008-10-08 Kl: 20:59:11
Igår hade vi egen hårvård i skolan. Jag hade ingen idé alls på vad jag ville göra med mitt hår, så min lärare tog sig helt fria händer och satte igång. Hon hade inte riktigt fria händer enligt mig men enligt henne själv tydligen. Hon började med att klippa det och jag ville helst inte att hon skulle ta mycket på längden. Tack och hej med det. 10 centimeter minst rök och där satt jag med röda ögon. (Dock inte efter gråt utan från min baota förkylning.)

Sen skulle det tonas med och som Carolina Gynning skulle resultatet bli. Jag vet inte om resultatet blev likt för jag har inte sett hennes nya färg för tillfället. Jag tror nog inte det blev så likt för mitt drog lite åt det röda hållet på grund av att mitt hår var så pass blekt sen innan. Men det kan inte bli perfekt på en gång ...

Så jag får väl dras med det röda tills nästa egen hårvård då det ska rättas till ...


Kommentarer
Postat av: Majken

nu kan du och jag vara rödtoppar tillsammans mickan! =)

2008-10-08 @ 21:01:51
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/
Postat av: Hanna

SNYGGT!!!!

2008-10-08 @ 22:11:14
URL: http://hannanielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0