Expo

     Datum: 2008-10-22 Kl: 20:46:55
Jobbat på Expo hela dagen som vanligt. Förmiddagen var lugn, eller jag gjorde den lugn i alla fall. Jag tonade i alla fall Sofias hår till en lite brunare nyans, fast det märks typ ingen skillnad. Sofia tonade även mitt hår vilket var i stort behov. Färgen jag hade var något i stil med fisbrun/röd och färgen jag fick är betydligt mörkare brun men det röda lyser fortfarande igenom lite. Men vi jobbar stenhårt på det här och ska fortsätta utredningen längre fram.

På eftermiddagen hade jag bara en klippning och det gick prima ballerina. Min bästa kund någonsin om man får säga så. Kanske för att hon hade en enkel frisyr som jag är kung på att klippa vilket gjorde att jag kunde glänsa lite genom att bara fråga Anette om hjälp en gång. Sen så flöt vårat samtal på utav bara sjutton. Vi snackade familjer, hus, döttrar, länder, resor, skola och lite där till. Kom gärna tillbaka till mig kund !

Ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt, bara så att ni vet.


Mysigt att dom lagt vår salong jämte Systembolaget. Kanske för att locka in mer ungdomliga kunder ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0