Föreläsning !

     Datum: 2008-10-16 Kl: 10:12:46
Vi lyssnade nyss på en föreläsning om feta folk och kost. Det var en tant och en ung tjej som pratade och dom vad verkligen urdåliga. Man hörde hur dom hade lärt in det dom skulle säga och sen så drog dom sådana skämt som var helt meningslösa som ingen utom dom själva fattade. Tanten passade in i samma kategori som dom två som är med i"Rent Hus". Så där överhurtig som bara sådana kan vara.

Vi räknade ut vårt BMI med och jag är normalviktig. Ännu en orsak till att jag inte behöver träna.
God damn, var jag är hungrig ! (provade på mitt favorituttryck i skrift). Hoppas det bjuds på clementiner på lunchen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0