Försov mig !

     Datum: 2008-10-23 Kl: 11:13:47
Jag försov mig idag på morgonen. Hör ni det, försov mig ! Ända till tio över sex tills min mamma hände i dörren och frågade om jag inte skulle gå upp någongång. Så det blev till att kasta på mig kläder och smink och grabba tag i en banan och sen ut genom dörren. Men till skolan kom jag och inte en minut försent.

Vi har vsneska nu och förbereder oss inför något tal som i ska hålla om några veckor. Jag tror det kan ingå i nationella provet. Det är lunch om 15 minuter så jag hoppas att det blir god mat, oddsen är väl inte så höga men ändå.

Studiebesök på skatteverket i eftermiddag. Fika på det har jag hört rykten om.
Tjing !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0