Fredag !

     Datum: 2008-10-24 Kl: 17:39:57
Ni ska bara veta vad som hände idag på matten! Dom tvingade alla tjejer i min mattegrupp byta från Juurgens grupp till bajs Larsas! Fy farao vad arga vi var och ingen hjälp fick man heller. Men vi gick ner och snackade med Juurgen sen och han sa att han kämpade för att få tillbaka oss och att han skulle gå och prata med bajsLarsa sen. Det blev inte mycket gjort på den lektionen. Vi satt mest och snackade med Victor & Annie och var allmänt dumma i huvudet.

Jag firade till det lite extra att det var lov genom att åka likbil hem med Emma. Hon hade köpt två megamuffins, pucko och choklad till mig bara sådär. Hur snällt som helst (:


Nu har jag precis vart förbi Jocke en sväng och klippt Marcus. Han klagade lite som vanligt fast han lovade att vara snäll i en månad. Men det blev ganska bra i alla fall  (:

Nu ska jag bara vänta på Hanna i 3 timmar si sådär.

Kommentarer
Postat av: Sofia

ska du till reftele?

2008-10-24 @ 19:57:56
URL: http://holmiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0