Guidad tur på en byggarbetsplats.

     Datum: 2008-10-08 Kl: 21:31:42
Idag tänkte jag bjuda på en ny uppdaterad guidad tur genom mitt hem som för närvarande är en byggarbetsplats.

Till att börja med så har vi en bild här på det som ska föreställa vår hall. Om man har bra syn så kan man skymta den nya trappan i bakgrunden som min mamma så omsorgsfullt har slagit in i kartong så att inte snickargubbarna ska förstöra den.


Här på denna bilden har vi vårt kök. Det är mycket hemtrevligt nu för tiden och man får se upp så att det inte ramlar ner damm i huvudet när man passerar. Går man med ett glas i handen får man på bästa snitsiga sätt försöka hålla för så att det inte dimper ner 2 deceniers gammalt damm i det.




Sen så var det ju de här med att få elvärksnämnden efter sig också. Vi ligger i riskzonen ....



Nu för tiden har vi flyttat vårt pick och pack till garaget. Men kristallkronan över bordet äter vi konservburksmat på papptallrikar och dricker juice i plastmuggar. Skidorna i taket över kökssoffan är pricken över i't.



Kommentarer
Postat av: Sofia

Fin bloggdesign:D

2008-10-08 @ 22:03:04
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Gert

Men Mickan, välkommen till den färgade klubben! ;) Haha, mysigt att äta i garaget :D haha

2008-10-08 @ 22:07:38
Postat av: Hanna

hahahahhahahahahhhahahahaha... jag skratttar högt nu!!!!

2008-10-08 @ 22:13:50
URL: http://hannanielsen.blogg.se/
Postat av: Sara

haha , Det ser ju mysigt ut att äta där ute ;D xD

2008-10-09 @ 14:16:36
URL: http://saraajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0