Hundvakt !

     Datum: 2008-10-27 Kl: 18:46:26
Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen men en annan har ju varit hundvakt idag och då kan man inte sitta vid datorn och hänga. Världens bästa Kongo kom till mig runt 12 och sen dess har det varit fullt hus. Min lillebror gillade honom stakt och låg på golvet och krälade runt med honom. Sen var vi ute med honom på trädgården och lekte med en fotboll som han efter det vägrade släppa. Vi har också varit ute på en lång promenix. Men när vi kom tillbaka från den så la jag mig och kollade lite på tv och Kongo somnade i min säng. Han är en sån liten söt kladdkaka (:


Kommentarer
Postat av: Emma

Tusen tack för idag! Kongo verkade haft fullt på för Alex sa att han sovit sen han kom hem vid 5 till klockan var 22.00 då jag kom hem från jobbet. hihi

kul att ni tycker det är kul att ha honom men jag ringer i morgon så får du se om du orkar ta honom redan vid 9... annars kan han ju komma vid lunch... ringer i morgon..

p.s Kongo saknar sin Mickan

2008-10-27 @ 23:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0