Jag tillägnar detta inlägget till Hanna !

     Datum: 2008-10-13 Kl: 21:08:30
Hanna, jag vet att du hade gjort ungefär samma sak som jag i den här situationen därför tillägnar jag det här inlägget till dig.

I går när vi åkte hem från Lund så var det i min hjärna inplanerat ett stopp på Mc Donalds. Tydligen så var inte övriga i familjen medvetna om det så när vi närmade oss Halmstad så satte jag igång att varna i tid att vi skulle stanna där. Pappa trodde att han skulle komma undan med att "råka" köra förbi infarten men det satte jag stopp för. Så jag tvingade honom att vända och sen köra tillbaka mig och ni vet ju hur kruxigt det är på en motorväg. Sen så åkte vi Mc Drive och beställde och jag tog en Mc Feast som vanligt. Tror ni inte då att dom i luckan frågar om det går bra med en annar hamburagre och min pappa svarar då ja? Det gick absolut inte bra med någon annan hamburagre men i näven har sitter jag trots allt med en annan rutten hamburgare. Så i bilen börjar jag nästan lipa för att jag inte fick rätt hamburgare och mamma och pappa blir arga på mig och tycker jag "bär mig åt". Det tyckte inte jag. En Mc Feast gick trots allt förlorad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0