JB - joggen !

     Datum: 2008-10-14 Kl: 19:54:24
Idag hade vi då som sagt JB-joggen i skolan då vi nu har hälsovecka. Man kunde ställa upp i tävling, motion eller gång. Som jag vet att ni förstår så ställde jag upp i gång. Vi skulle gå runt Osudden som vanligt som är en runda runt en sjö och en å och lite sånt. En allmänt trevlig runda för människor över 40+. Själv tycker jag att den är tråkig och väldigt låg. Det tog mig ca 50 minuter att pallra mig runt och som tidsfördriv så vräkte jag i mig några clementiner.
Sen har jag kommit på att Idrott & Hälsa går mig på nerverna. När jag hade gått 1/4 av rundan så ser jag killar från Idrott & Hälsa som redan har hunnit springa 3/4 av hela rundan på mindre än 15 minuter. Det är ju satan att man inte kan springa alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0