Köket är utrivet !

     Datum: 2008-10-05 Kl: 21:22:08
Idag har Pappa kastat ut hela vårt kök och imorgon kommer snickargubbarna och börjar fixa.



Nötknäpparen har min pappa letat efter i ett år. Den är funnen nu. Under diskbänkens golv. Det låg också 10 miljoner musbajskorvar. Sen lyfte vi bort lite till av diskbänksgolvet och där låg det 99 liter muskiss. Egentligen fick jag inte lägga ut dom här bilderna för pappa var rädd att vi skulel få hälsovårdsnämnden efter oss...



Nu ska jag kolla på Andra Avenyn och lägga mig ganska tidigt.
Godnatt !





Kommentarer
Postat av: Hang

Sate va äckligt!! xD

2008-10-05 @ 21:30:50
URL: http://hang.blogg.se/
Postat av: Gert!

Haha, om det ser ut så hemma hos er där Mor Marina har skurtrasan framme var och varannan dag, undra hur det såg ut under diskbänken i vårt hus då xD Hemska tanke! :P

2008-10-06 @ 12:13:18
Postat av: Mamma Jessica

haha jag tycker det var lite roliga bilder ;D men lite äcköigt också måste jag säga.. haha

2008-10-06 @ 16:48:18
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0