Kongo da man !

     Datum: 2008-10-28 Kl: 20:23:18
Idag har Kongo da man varit här igen och busat. Han är superduperbra för mig. Han gör så att jag inte ligger i sängen för länge och drar ut mig på promenader. Ingen är gladare än min mamma som tycker det är utmärkt att jag får lite motion. Min lillebror frågar så fort han åkt hem om han inte kommer i morgon också. Han är lite utav en favorit här i famlijen. Tyvärr kommer han kanske inte imorgon för det hade hänt någonting med hans mage. Jag sitter här och kan inte komma på någonting som han rört, vart på eller varit i närheten av. Han var ju så pigg och glad och busade på som vanligt så länge han var här i alla fall. Hoppas det försvinner snart i alla fall (:



Kommentarer
Postat av: KONGO

Saknar dig Mickan.... hoppas jag kommer i morgon igen om jag mår lite bättre...

tycker om dig jätte mycket kram Din lilla Kongo

2008-10-28 @ 20:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0