Lördag !

     Datum: 2008-10-18 Kl: 14:06:49
Sibylla - Pizza - Sibylla. Det är så man äter när man gör om köket. Än har jag inte tröttnat på det i alla fall och tur är väl det. Jag har minst 2 veckor kvar att behöva äta så.

Idag kommer det inte bli mer uppdaterat än så här. Det är födelsedag/inflyttningsfest ikväll så jag ska snart börja göra mig iordning eftersom vi tjejer ska vara där vid sex, lite för killarna. Jag och Hanna tar alltid väldigt lång tid på oss och kommer alttid minst en timme försent när det är något sånt här så idag kan det bli problem när vi absolut måste komma i tid. Men vi ska göra vårt bästa och vi tillsammans med Paulina har dom bästa presenterna ! (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0