Lund !

     Datum: 2008-10-12 Kl: 17:00:28
Märker ni vad aktiv jag har blivit på söndagar. Idag har jag åkt hela vägen till Lund för att hälsa på min bror.
Han delar lägenhet här tillsammans med tre andra. Lägenheten är jättestor och skit snygg. Stora fönster och utsikt så att man kan se Turning Turso (stavning?) och Öresundsbron. Grymt snygg lägenhet som jag är lite avis på !

Igår blev det Jockes place för hela slanten och det var precis vad jag behövde. Humöret blev på topp på en gång och Paulina fick jag träffa med. Pysen hade tagit sig i kragen och växt lite och det gick till och med gosa med honom.

Snart ska det fikas hallonmuffins och i högtalarna ljuder Andra Avenyn - soundtracket som tjejen här i lägenheten och hennes kompis lyssnar på när dom studerar. Dom sjunger dock högt som tusan så jag undrar om det blir så mycket pluggat för damerna där nere...

Kommentarer
Postat av: oljan

Åh Lund, visst vare härligt nere i skåne? ;b

2008-10-12 @ 19:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0