Make me a supermodel !

     Datum: 2008-10-21 Kl: 20:33:44
Idag så skulle vi ha en killmodell på eftermiddagen och Jocke ställde faktiskt upp. Jag trodde han skulle hinna balla ur innan idag, men icke. På stolen klockan ett satt Joakim Bladh med nytvättat hår. Med sig hade han Emil som mentalt stöd. Angelica som var modellös fick ta sig an honom. Det klagades lite under pågoende procedur från herrarna men jag tror dom hade ganska kul ändå. Jag & Angelica hade det i vilket fall som helst. Jocke blev i alla fall nöjd sa han (om man kan lita på det). Men jag tycker faktiskt att det blev bra, för man är ju ingen kung på killklippningar en må jag säga.


Så här snygga blev dom nya supermodellerna och en pose med min docka hans också med.
Ni är bäst !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0