Matte med Juurgen !

     Datum: 2008-10-03 Kl: 12:21:49
Nu är det dags för matte med Jurgen. Om allt hade gått enligt planerna så skulle jag gjort ett matteprov idag, men som vi alla redan kunde förutspå så var jag inte riktigt mogen för det idag. Det här med att läsa Matte B på en termin ser inte så ljust ut för min del just nu. Men det gör det inte för Linns del heller så det är lugnt, då kan vi vara dåliga ihop. Anledningen kan ju vara att jag fråger ut Juurgen om sitt liv och Linn sitter och lyssnar på festmsik hela lektionerna, men är det fredag så är det.

Nu kommer Jurgen så nu börjar jag !

Kommentarer
Postat av: Gert

Lös ekvationen: 32+3X-2=45-X ;)

X=3,75.

Jag hade prov i Tisdags, fick 20/24 ;)

2008-10-03 @ 13:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0