Mattelektion

     Datum: 2008-10-03 Kl: 14:18:32
Jag hatar matte, det är så jäklans svårt. Jag sitter och skriker "Juuurgen" 24/7 för jag behöver hjälp hela tiden. Jag har gjort 11 uppgifter hittils var av jag har klarat 0 utan Jurgens hjälp. Emma sitter och nätshoppar på sin dator. Än så länge har hon klickat hem ett par stövlar och en klänning tror jag. Jurgen är försvunnen och jag som behöver hjälp. Inte blir det bättre av att det kom in en dansk i klassrummet och skulle vattna blommorna.
Jag ska nog fjäska lite för Jurgen så att jag får åka hem tidigare med dom andra. Jag vet att det kommer gå igenom.
 Perfa !

Kommentarer
Postat av: Hang

HAHAHAHAHAHAHA DEN DANSKEN ALLTSÅ!

Jaa, du vet vad jag har för åsikt :D

2008-10-04 @ 12:34:36
URL: http://hang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0