Oh, I dont like Sundays.

     Datum: 2008-10-19 Kl: 16:30:26
Idag har jag en såndär vanlig "söndagsångest" som kommer varje söndag. Jag ser helgen spelas upp som ett bildspel framför ögonen på mig och sen får jag ångest för att det redan är måndag dagen efter.

Det finns ju för farao inte ett skit att göra på en söndag. Idag har jag bara käkat färdigköpt lasagne och suttit vid datorn. Resten av familjen var på resturang och åt men jag var inte i stånd att pallra mig dit med tanke på dagens utséende.
Så nu har jag bett min mamma att köra runt mig i bil lite så att jag kan sjunga till musik. Min pappa tvättar soffan också, en väldigt ovanlig syn.

Nu ska vi åka. Tjong !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0