Ryktet går.

     Datum: 2008-10-20 Kl: 19:32:30
Det ryktades att det skulle sättas in köksinredning idag. Det ryktet var hälften sant och hälften falskt. Visst fanns här köksinredning i hela huset, men inte så mycket uppsatt. Sågspån till förbannelse har vi över hela golvet med så jag har fått börja ta utevägen igen. Som sagt, nya regler varje dag. Jag tänkte i alla fall bjussa på lite bilder så ni kan få en uppdatering om kökrenoveringen. Bilderna är framför allt till min bror, för min mamma tycker det är otroligt viktigt att han få se hur det blir även fast han inte bor hemma. Mammor säger jag bara...

Här har vi ett stycke inplastad trappa. Man måste under plasten varje gång man ska upp så det börjar bli rätt kletigt i trappan nu då jag spiller någont som man i någon form kan fukta strupen med varje gång jag paserar i stort sett.


Här har vi ett styck belamrat finrum.



Här har vi ett stycke kök.


Här har vi ett stycke kök till.







Kommentarer
Postat av: Gert

Tjusigt kommer det nog bli :) Ska det se likadant ut som innan? Alltså med diskho och sånt på samma ställe?

2008-10-20 @ 21:19:06
Postat av: Hang

Aha xD det såg jag inte förens nu, jag ligger LITE efter på bloggkoll förstår du xD

2008-10-21 @ 20:17:27
URL: http://hang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0